Sun

 Zdravíčko!

Měla bych se stydět, hodně bych se měla stydět, že jsem už tak dlouho sem nic nepřidala. Ale taky se samozřejmě za to stydím a proto to musím, co nejrychleji napravit. Máme další lockdown a já jsem se začala nějak nervovat doma. Nyní nemohu chodit ani do práce, kde jsem měla jiné myšlenky. Jelikož obchody, které neprodávají nutně potřebné věci musí mít zavřeno, a to se týká i našeho obchodu. Venku je i nadále zima a teď začíná vítr, který má přinést ještě větší ochlazení. Nemohu jít ani pracovat na zahradu, což mě dost mrzí.

Na počítači mě to moc nebaví, i přesto že tu píši a potřebuji mít svůj příběh dopsaný. Když do toho monitoru čučím X hodin, nedělá mi to vůbec dobře a potom mě z toho bolí hlava...  

Minulý týden jsem si po delší době pustila další řady asijských seriálů. Například drama: Kiss my Again. Abych to nebyla já, opět jsem se do nějakých postav zakoukala, ale na Thewlise, nikdo nemá. 

Jsou to necelé tři roky, co jsem naposledy kreslila tužkou. Na začátku tohoto týdne jsem vytáhla papír a svoje tužky, které jsem musela důkladně ořezat. Zkusila jsem vykreslit herce Suphakorna Sriphothonga, který mě nejvíce zaujal. Je to mladý Thajský herec, který v zábavním průmyslu působí od roku 2018 a vystupuje nejčastěji pod jménem Sun. 

Prostě jsem dostala chuť, něco nakreslit. Naskytla se mi příležitost a zkusila jsem to. No posuďte sami. Na to, že jsem si po tak dlouhé době vzala do ruky tužku si myslím, že to docela ujde. Mě, ale dělá problém to stínování.




Komentáře

  1. Já měla takovou ponorku, co jsem skončila v práci, ale ono se na to zvyknout dát - být doma, ale chce to mít nějakou rutinu a něco, na co se člověk těší, pro mě je to třeba přemýšlení o stravě na další den, co si zase dobrého uvařím, dám k snídani a tak. :) plus procházky alespoň. Jinak obrázek je opravdu podobný fotografii :) A když píšeš o asijských seriálech, tak teď jsem viděla celkem fajn film Crazy rich asisians (nevím jestli to píšu dobře)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ještě na nemocenské, a nemůžu se dočkat až se vrátím do práce. Jen se vůbec netěším n to povinné testování :/ Obrázek je moc povedený, na asijskou tvorbu moc nekoukám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na povinném testování jsem byla jednou, naštěstí dobré. ale než nám otevřou prodejny, budu tam na to jít zase, aby jsme prodejnu nachystaly na otevření.
      Už aby tohohle období bylo konec...

      Vymazat
  3. Tedy Ty jsi obdivuhodně šikovná a kresba je úžasná. Klobouk dolů. Moje vnučka také tak krásně kreslí.

    OdpovědětVymazat
  4. Výborné. Když už se potýkat s lockdownem, tak tvořivě!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne dielko :O Ja už som tak dávno nič nekreslila :-) Možno je načase 🌸

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
  6. Hmmm, taky jsem tužku nedržela dloooooooooooooouho. Mohla bych napravit...:) Díky za inspiraci!

    OdpovědětVymazat
  7. Všem děkuji za komentáře :)

    OdpovědětVymazat
  8. Je pravda, že když jsem byla 3 měsíce doma s neschopenkou tak mi už pěkně hrabalo. Ale koukám, že sis našla něco, co tě naplňuje a dle kresby to jde poznat. Moc pěkné dílo. :-)
    Třeba najdeš další své koníčky, které tě budou bavit. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Také jsem doma, protože jsou obchody zavřené, ale nenudím se. Ovšem, tak krásně kreslit neumím, teda já neumím kreslit vůbec. :o) Povedený obrázek.
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
  10. Někdy prostě není chuť nic psát, rozumím ti :). Je mi líto, že nemůžeš do práce, snad už se to fakt brzy začne lepšit... Moc pěkný obrázek :).

    OdpovědětVymazat
  11. Vzhledem k tomu, že sám kreslit neumím, musím vzdát tomuto byť zdánlivě skromné u dílů svůj hold..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za podporu. Ráda tě tu opět uvidím ;)