Info o mě

 Ahoj!

Jak už někdo ví, rozhodla jsem se přejít na jinou doménu díky trvajícím chybám na blog.cz a teď i díky zrušení celého jejich portálu. Proto jsem se rozhodla založit si nový blog. Už tu mám pár článků a myslím si, že bych se vám mohla i trošku představit a něco málo o sobě napsat.
Jsem Martina, ročník 1992 a pocházím z Vysočiny.

Jako každá malá holka, tak i já jsem si hrála s panenkami a toužila být princeznou. Již od mala jsem velký snílek. Doteď sním o věcech, které mnohé z vás překvapují.Toužila jsem objevovat svět a přitom být archeoložkou.
Nikdy by mě, ale nenapadlo být kuchařkou. Já a vaření nejde moc dohromady. I když existují jídla, která připravím geniálně.
Mezi moje oblíbené pokrmy patří třeba jehněčí líčka na víně se šťouchanými brambory, nebo houbová omáčka s houskovým knedlíkem, posypaná petrželkou.
Mezi mé oblíbené sladké dezerty patří Black forest nebo perníkový dortík, ozdobený ovocem.

V roce 2010 jsem se vyučila cukrářkou, kterou bych se moc ráda živila společně s aranžérkou květin, kterou jsem ukončila v roce 2015.
Takže různé hostiny či oslavy já ráda připravím :)

Zbožňuji filmy Harry Potter a líbí se mi knihy plné fantazie a kde se vyskytují elfové.
Už pár let toužím po otevření vlastní kavárny, nejlépe v japonském stylu. Veškeré plány mám načrtnuté ve své hlavě. 
Ve volném čase se věnuji pečení, ráda jezdím na výlety, pracuji s květinami nebo zelení, kreslím na papír a maluji na plátno, nebo si píši pro zábavu různé příběhy. Kdyby to vyšlo ráda bych vydala knihu.

Tak co? Stačilo vám se takhle představit? Věřím, že ano.

Komentáře

  1. Napsala jsi to moc hezky. Musím si přidat tvůj blog do oblíbených, úplně jsem na to zapomněla :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, máš to tu moc pěkné. Dobře, že jsi se přestěhovala. Ráda zase zajdu.

    OdpovědětVymazat
  3. To je hezké představení :) Zajímavé :) O čem by byla kniha? Byly by v ní ty příběhy, co píšeš? Jinak Harryho Pottera taky zbožňuju. A založení kavárny, v tom ti moc držím palce :) Promiň, můj komentář je asi trochu chaotický :D Klidně o sobě můžeš napsat více, já (a věřím, že i ostatní) bych si to ráda přečetla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář :) Máš pravdu, že bych ještě něco mohla o sobě napsat, jen co mě něco napadne zajímavého, přibude to v dalším článku...
      To co jsem zveřejňovala na minulém blogu, to se mi asi nepovede vydat, ale píši o lidském a elfském chlapci, kde prožívají dobrodružství. Tím mě inspiroval Pán prstenu.

      Vymazat
  4. Držím palce. Hlavně k té kavárně.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné představení, kulinářská princezno z Vysočiny. Na tvůj blog jsem občas zašla, tvoje kuchařské i cukrářské výtvory se mi moc líbily. A tvůj sen, otevřít si japonský restaurant, zní sice ambiciózně, ale nic není nemožné!
    Takže i v téhle oblasti se ti může dařit.
    Jsem hlavně ráda, že pokračuješ a že jsem tě znovuobjevila, přes komentář u Ellis. Hodně štěstí s blogováním na novém.

    OdpovědětVymazat
  6. Vilda Potřeskopím (William Shakespear) popisuje elfa jako bytost velikosti hmyzu (Viz Sen noci svatojánské). Jejich králem je Oberon.
    Ať ta kavárna vyjde.

    OdpovědětVymazat
  7. jéé Harry Potter :-) Koukám , že jsme stejně staré. Snad se ti jednou sen o kavárně vyplní !

    OdpovědětVymazat
  8. Kavárna v japonském stylu, to by se mi moc líbilo! Přeji, ať se ti daří :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jo, jsem si dost podobné :D I já chtěla být princeznou, vyučila jsem se cukrářkou, ráda píšu příběhy a miluju Harryho Pottera! Cukrárnu v japonském stylu bych taky brala - dokonce jsem se nějakou dobu učila japonsky :D

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, cukrářka, to se bude mít ten, co si tě vezme za ženu!
    Líčka jsem nikdy nedělala. Máš velké plány a to je dobře, budu se těšit, jak se Ti budou plnit. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za podporu. Ráda tě tu opět uvidím ;)