Nový rok, Nová dobrodružství

 Přeji pěkný den, i když je tak trošku pod mrakem s hustou mlhou.

Začal nám nový rok a věřím, že bude lepší než rok minulý. Ono taky za to může myšlení v naší hlavě. Nebrat si hned do hlavy všechno, co někde slyšíme. Já udělám jednu chybku, jak v práci nebo při nějaké svojí práci doma a potom jsem hned z toho zmatená, zmatkující a nervní. Místo toho, abych se tomu vyvarovala, měla bych to pustit z hlavy, mávnout rukou a buď se tomu čelem postavit, a nebo to úplně ignorovat.

Čím jiným by se měla na nový rok zlepšit nálada, než slaďoučkým dortíkem.

Kakaový korpus, krupicovo-máslový krém , ohromný kopec šlehačky a  o trošku menší porce hořké čokolády :)

Průřez dortu.

Detail dortu
A taková malinká perlička na konec:
Den před Silvestrem jsem jela do práce. Pan K. mě šel vyprovodit na zastávku. Přijel mi autobus. To ráno hodně klouzalo a soustředila jsem se jenom, abych dobře beze sklouznutí docupitala do autobusu. To už mezitím vystoupila nějaká slečna, která něco držela v náruči, ale tomu jsem nevěnovala pozornost. Jak usedám na sedačku, vidím, že se baví s panem K. Jen co slečna nastoupila zpět, slyšela jsem  rozhovor s řidičem a slečnou, jak jí děkuje, že něco vyložila a tak. Později slyším, jak ona povídá, že neví, co by s ní dělala v Praze.  
Vykukuji z okénka a vidím, že pan K. má v náruči malinké koťátko, které se nejspíš nedopatřením dostalo do autobusu.... Kotě pan K. samozřejmě do bytu nechtěl, ani okolní lidé a tak ho položil za náměstím a šel si svou cestou. O dva dny déle, na  procházce, se k rodičům kotě přichomýtlo. Opuštěné, vyhladovělé. Dali jsme mu jídlo, ale u nás nemohlo být. Už máme dvě dospělé kočky a Micka  není nadšená, když přichází nový přírůstek a potom trucuje. Teď skončilo v garážích technické skupiny našeho městečka a přemýšlí, co s ním bude. 

A to je prozatím všechno. Mějte se pěkně Vaše M. alias Joina
 

Komentáře

  1. Martinko, dortík je tady parádní! Jsi šikovná!
    A kotě, snad se najde někdo, kdo ho bude mít rád...
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem taková, že si hodně věcí beru, i malichernosti... Doufám že to s kocourkem dobře dopadne ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Dortík je parádní a koťátka je mi líto. Také jsem loni přes týden krmila rezaté kotě u nás na zahradě , ale po týdnu zmizelo. možná, že se našel majitel nebo našlo cestu domů. Přeji krásné a pohodové dny a děkuji za komentář a návštěvu mého blogu.

    OdpovědětVymazat
  4. Snad kotě nalezne dobrý domov.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji všem za komentáře :)
    Co se týče malého kocourka? Teď je v dobrých rukou. Našel nového majitele.

    OdpovědětVymazat
  6. Dort je parádní. Sama jsem nikdy krupicový krém nedělala. 😊

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný dortík a je jsem ráda že kotě našlo nový domov :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  8. Pouštět nepříjemné věci z povědomí je asi nejlepší cesta, jak si zachovat rovnováhu. Jen chvíli trvá, než se to člověk naučí. Někdy i několik (desítek) let...
    Ale přišlas na zásadní řešení - špatnej den si vyladit něčím příjemným. Ten dortík vypadá fakt skvěle už na pohled a věřím že i na chuť! Dala bych si.
    Kotě - chudinečka - si zvykne i v garáži. Pokud mu tam udělají nějaký pelíšek a budou mu tam dávat krmení a vodu, může tam přežít. A určitě si zvykne i na pohlazení - oni potřebují, ti čičkové, občas i to pohlazení. Časem by byla asi nejlepší kastrace. Nebo darování do útulku, i když útulky už překypují nalezenými kočičkami. (Pamatuji si jednu paní v Brně, která nosívala něco na zub jedné kočce bezprizorní - ta se zdržovala za plotem jakési místní zahrádky. Jak dlouho ta kočička přežila, nevím - záleží, jestli si našla něco na přespání, v létě v pohoda, ale v zimě je to krušné i pro ty toulavečky.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak snad kotě našlo nový domov..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za podporu. Ráda tě tu opět uvidím ;)