Leden

 Zdravíčko :)

A máme tu konec ledna a před týdnem bylo pěkně mrazivo. Za tu dobu, co jsem nic na blog nepřidávala, se toho docela dost událo. Skoro celý leden jsem po dvou až třech dnech chodila do práce, i když jsme měli prodejnu zavřenou. Musely jsme vybalovat zboží, které se přivezlo, a potom jsme musely chystat prodejnu na inventuru. V práci nastaly nějaké změny, tak si na ně pomalu zvykáme s kolegyněmi. Na začátku minulého týdne nastal smutek, kdy od nás náš kocourek Keksík odešel. Přišel k nám jako toulavý dospělý kocour. Byl celý vyhladovělý, ale šlo vidět, že dříve byl u nějakého majitele. Za pár týdnů byl ochočený a jak se mu u nás líbilo! Je to tak rok, co začal stonat a museli jsme s ním jezdit k veterinářovi. Vždy to vypadalo jako nějaké nachlazení, ale co mu přesně bylo se nedozvíme. Klidný život v rodinném kruhu měl zhruba tři a půl roku a jak moc nám bude chybět. Ani vám nemusím vykládat, kolik dní jsem kvůli němu obrečela, ale kdo se s něčím podobným setkal, tak asi víte, jak mi mohlo asi tak být. Na jeho památku jsem se rozhodla, že namaluji obraz. Uvidíme, jestli se mi povede.

A teď k něčemu veselejšímu. Blíží se mi svátek, tak musím myslet pozitivně. Za tyhle mrazivé dny jsem naskládala do mého fotoaparátu pár fotografií. Doufám, že se budou líbit :)


Výhled z okna a zasněžené protější sídliště.
Sjezdovka
Výhled z práce (vězení to ale není 😄).


Přeji hezký zbytek dne. Pokud nemrzne moc a není větrno užívejte si pěkné zimní dny.
Vaše Joina :)

Komentáře

  1. U nás není po sněhu ani památky.. Za to kvetou sněženky a petrklice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska jsem našla u nás na zahradě rozkvetlé petrklíče a to máme 1 den po dešti a stupně se vyšplhaly až k +5°. To je na únor záhada.

      Vymazat
  2. Takhle ta zima vypadá krásně. U nás už je zase jen samé bláto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za oknem je krásně, ale chladno je pořád, i když jeden den máme nad nulou.

      Vymazat
  3. Nádherné zimní záběry! Krásné sněžné fotky. U nás sice hezky, tedy modrá obloha, ale sníh všecek už roztál...
    Keksíka je mi moc líto a úplně vím, jak moc to bolí. A věřím, že to nebylo hned, že by ses s tím tak rychle vyrovnala. Zkus ten obrázek namalovat, já se kdysi takhle srovnávala s odchodem naší Florinky (jeden z mnoha, ale zasáhl mě dost citelně). Začala jsem malovat a pak bylo asi tříleté období, kdy jsem malovala jeden obrázek za druhým. Žádný Picasso. Ale měla jsem z toho malování dobrý pocit.

    OdpovědětVymazat
  4. To s kocourkem mě moc mrzí, musí to být velká ztráta... Doufám, že se do obrazu pustíš a budeš tak mít pěknou památku na kočičího přítele :) Fotky moc pěkné, u nás také pořád mrzne :)

    OdpovědětVymazat
  5. Eumenidas a Eliss, děkuji za komentáře :)
    Až budu mít více času do obrázku se pustím.
    Mrazy vůbec nemusím, ale už by se oteplovat mohlo... :)

    OdpovědětVymazat
  6. S tím nasvícením v dáli to vypadá jako v pohádce. U nás (v Brně) po sněhu ani památky, za to můžeme "bruslit" na ledovce.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné zimní fotky! A myslím na Keksíka, že je mu v kočičím nebi dobře :)

    OdpovědětVymazat
  8. Srdečně zdravím. Kocourka je mi upřímně líto. Já jsem takto dlouho oplakávala svého amazoňana modročelého Charlieho. Fotografie jsou nadherne a obzvlášť se mi líbí ta osvětlená sjezdovka. to je fakt luxusní fotografie. Pridam si Tě do pratel. Tvuj blog se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  9. Kocourka je mi líto, mně zemřela kočička minulý rok v září na selhání ledvin a jelikož byla jako moje dítě, řvu ještě teď. Přeji samé krásné dny.

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  10. Kocourka je mi moc líto, ale aspoň už se netrápí.. Ale je to těžké, to chápu :/. Krásné fotky :).

    OdpovědětVymazat
  11. Chápu ten smutek a děkuji za krásně zasněžené fotky.
    Martinko, měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotografie, parádní rampouchy. Kocourkovi bylo určitě u vás moc dobře a rozumím, že chybí. Příjemné únorové dny.

    OdpovědětVymazat
  13. Příjemné fotky. Keksíkovi už je dobře, neboj. Smutnit je ale potřeba, obrázek ti v tom pomůže. Jsem na něj zvědavá.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za podporu. Ráda tě tu opět uvidím ;)