Říjnovo listopadové fotky

 Přeji pěkný den.

Konečně na začátku minulého týdne, asi po 14 dnech nám vykouklo sluníčko déle jak na 3 minuty. A to skoro na celý den a jak jsem se cítila skvěle. Ale všechno pěkně od začátku. Malý střípek fotografií během jednoho měsíce, jak se u nás změnilo počasí...

Kolem 25. října jsme vyrazili na houby. Počasí  nám ještě přálo. Našli jsme jenom půl koše hub a viděli plno pokácených planin. Bylo mi toho lesa líto když vím, že před dvěma měsíci jsem touhle stranou chodila a teď tam už chodit nebudu :(

28. října, ještě na všech stromech bylo listí a bylo přiměřeně teplo kolem 15°.

Také jsem si sebrala ještě různé květinky po zahradě a vytvořila vypichovanou misku na stůl.

Poslední říjnový den jsme si udělali zajížďku pro vodu ke studánce. Jeli jsme  těsně před tím než se začalo stmívat. 
Možná si řeknete zajímavý výhled, ale když vím, že do začátku letošního roku jsme výhled neměli žádný, ani na ty listnaté stromečky, které jsou v pozadí. Je to hrůza... Studánku jsem nevyfotila, ale i u ní je to vykácené.... 

Začal nám listopad a začala padat mlha. Ani na protější sídliště nebylo vidět.

Výhled na vykácenou planinu opět u studánky. Mlha byla veliká.

Rozdíl  mlhavého a slunečného lesa.

Ve středu a v pátek jsem byla v práci s kolegyněmi pouklidit prodejnu. Na pátek hlásili ochlazení a sněžení, zprvu to ani tak nevypadalo a myslely jsme si, že to bude pěkný slunečný den. I když zima byla, ale nemrzlo. Po polední se zatáhlo a začalo sněžit. Mě ani nenapadlo, že by hodně sněžilo. Když už je šero přijde mi, že okno v prodejně to trošku zkresluje. V Jihlavě byl sem tam nějaký bílý poprašek na trávě a chodníku. Na silnici jsem nic nezaznamenala. Jen co jsem přijela domů žasla jsem. Pole zasněžené, silnici za městečkem mírně neudržované. A naše ulice skoro zasněžená.

V sobotu jsem se probudila do mírné zimy, kdy bylo -4°. Odpoledne jsem si udělala s panem K. vycházku kolem našeho městečka a zašli jsme ke sjezdovce, asi 1 km za barákem. Byla jsem překvapená kolik sněhu tu máme,  i když v odpoledních hodinách bylo +3°. Skoro nic neroztálo.
Byla to prostě pěkná procházka.
V sobotu jsem se probudila do trošku větší zimy, kdy ráno bylo -7° a byla jsem ráda, že jsem nikam nemusela. 
Už u vás je taky někde sníh? Jaký z toho máte pocit? Já ty větší mrazy moc nemusím. 

Mějte pěkný všední dny a dejte si teplou kávičkou třeba se sladkou bábovičkou. 

Vaše M.

Komentáře

  1. Bydlím na horách a také u nás máme plno pokácených lesů, je to smutný pohled :( Moc se mi líbí ta vypichovaná miska, u nás ještě nesněží, ale je pořádná zima :)

    OdpovědětVymazat
  2. U nás v nížinách jsem sníh ještě neviděla, což je škoda. Sníh mám ráda v zimním období. Momentálně jsem spíš doma jak venku, ale že začíná zimní období si uvědomím, až když jdu ven, protože je zima. :-) Fotky pohladily na duši, i když z toho lesa je mi smutno.

    OdpovědětVymazat
  3. pěkné fotky:) jak mi ta česká krajina chybí...

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, krásně zaznamenaný podzim!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Stromová kočka mě potěšila :-).

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to jsou opravdu zajímavé změny počasí. Těch stromů je mi také líto.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za podporu. Ráda tě tu opět uvidím ;)