Modrý slon na žlutým plátně

Přeji pěkný den!

To je trochu divné, modrý slon, že? Fantazii se meze nekladou!
Ano, tohle byly moje první myšlenky. Modrý slon na žlutém plátně. Když jsem nad tímhle začala přemýšlet, říkala jsem si, že to asi není špatný nápad. Tyhle barvy se mi přeci líbí. Ale jak jsem malovala, přicházely mi do hlavy informace, abych to poupravila.  
Takže  vám ukážu, jak jsem během let pokračovala na tomhle obrazu. Jsou tam také zaznamenány v runách vlastnosti slona. Ale ve skutečnosti mi vyšel trošku jinačí obrázek, než jsem plánovala.
Malované je to na plátně a akrylem. 

V červnu roku 2022 jsem se do toho pustila. To jsem ještě nečekala, že to malování půjde tak pomalu, a to díky práci i menší nechuti k věcem, které mě normálně baví. Buď jsem potřebovala pořád odpočívat, nebo jsem dělala něco pro domácnost. Ono taky mi trošku trvalo, než jsem našla vhodnou kostru slona, abych ho mohla namalovat.

Rok a půl mi to jen tak leželo doma, až teprve letos v půlce ledna mi opět něco řeklo, že bych měla obraz dodělat, jelikož teď mám už více času, a do měsíce jsem obraz dokončila. 

Pokračování 2024:





Není to zcela dokonalé, ale za tuhle malbu jsem ráda. Teď se pracuje na příběhu o Modrém slonu, ten bude jenom na vyžádání.

Doufám, že jsem vám touhle malbou trošku zlepšila den, jelikož to je kouzelný slon.

Mějte se pěkně :)

Komentáře

  1. Máš pěkné nápady a hezky maluješ.Obraz se mi líbí
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Obraz je velice zajímavý a krásný. Přeji ti mnoho super nápadů a krásné dny v pohodě a ve zdraví.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za podporu. Ráda tě tu opět uvidím ;)