Začátek června

Vítám vás u dalšího článku. 

Jakpak se máte? Jsem taková unavená, ale jinak to jde. O minulém víkendu jsem se zapojila do testování růžiček od Florea.cz. Přesně před týdnem v  úterý mi kytičku v počtu 5-ti růží, přivezl kurýr a pokouším se o ní starat, jak dlouho mi vydrží. Dnes je to už 8. den. Foto uvidíte níže.
Také si rádi objednáváte květiny z Florea.cz? 

               Růžičky druhý den.                                                                   Růžičky osmý den.
Jak dlouho vám dámy vydrží kytice růží ve váze, když se o ní staráte a i když se o ní nestaráte? 



Také jsem o víkendu pro rodinu a jen tak pro sebe pro radost vytvořila kakaovou roládu. Měla jsem bohatou fantazii jak roládu ozdobit, ale ovoce a zahradních kvítí u nás ještě moc neroste, tak je taková jednoduchá. Stihla jsem udělat pár záběrů. Později se začaly kupit tmavé mraky, až mě to vyhnalo ze zahrady domů. Bouřka s lijákem to byla veliká.

KAKAOVÁ ROLÁDA

Suroviny: 80g hladké mouky, 120g cukru krupice, 5 vajíček, 1 lžíce kakaa +1 mascarpone,  lžičku cukru a 125ml šlehačky.

Postup: Žloutky s bílky oddělíme. Nejprve vyšleháme bílky, potom ušleháme žloutky s cukrem. Ke žloutkům přidáme mouku smíchanou s kakaem. Nakonec zlehka zamícháme ušlehaný sníh. Rozetřeme na plech vyloženým pečícím papírem a dáme do trouby. Pečeme na 180°, asi 10 minut.
Mezitím si připravíme krém. Ušleháme si šlehačku. K ní přimícháme cukr s mascarpone. Po vychladnutí na plát rozetřeme krém. Já dala ještě na kraj, kde budu roládu stáčet rozpůlený banán. Poté stočenou roládu obmažeme zbylým krém a můžeme ji posypat nastrouhanou čokoládou nebo ozdobit čerstvým ovocem či květinami.

Přeji dobré chutnání ;)

Komentáře

  1. Roláda vypadá fantasticky. Zrovna včera jsem pekla rychlovku, ale až se sní, nejspíš roládu vyzkouším. :) Děkuji za recept.
    Osobně růže spíš sbírám, jestli to tak můžu napsat. Kupuji zrovna ty růže, co už jsou odstavené a prodávají je za pár peněz. Doma je mám ve váze pár dnů, protože už dlouho nevydrží. Pak je nechám usušit a pověsím si je na zeď. Takhle mi dělají radost už napořád^^. Přijde mi vždy líto je tam nechat, protože je pak nejspíš vyhazují a to je škoda.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, roláda s moc povedla, vypadá úžasně :) Skvělý tip na mlsání, ráda recept vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, roláda vypadá skvěle, už mám upečeno, jinak bych se do ní asi pustila.
    Kytky z Florea jsem ještě nekupovala, máme u vás skvělé květinářství, kytici mi dovozenou taky až domů, tak nemám důvod.
    Měj příjemnou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam, to jsi mi udělala chutě! Že bych to zkusila?

    OdpovědětVymazat
  5. Poslední dobou pořád koukám po kytičkách :) Já jsem na to starání o ně celkem lajdák, ale fakt mám teď chuť si nějaké pořídit a snažit se, ať vydrží co nejdéle. :D A roláda vypadá krásně. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Roláda vypadá moc dobře! :)
    Kytičky mi vydrží vždycky tak týden, někdy méně, někdy více. Dávám jim každý den čerstvou vodu, jak mě to naučila babička a něco to do sebe asi má :).

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, děkuji za komentář na mém blogu, díky kterému jsem se dostala tady. Květiny do vázy většinou nekupuji, ale sbírám ve městě nebo v přírodě. Pokud jim denně (někdy i 2x) měním vodu, vydrží i 10 dní dělat radost.

    OdpovědětVymazat
  8. Roláda vypadá fantasticky, já ráda peču i když to nejím. Moc krášně jsi ji ozdobila.
    Snad ti růžičky vydrží co nejdéle :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Kytičky jsou skoro stejné, nic se skoro nezměnilo.
    na roládku jsi mne nachytala, mňam, mňam. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Roláda vypadá nádherně a růže jsou krásné. Nekupuji ale žádné, ani z Florey, ani odjinud, mám špatné zkušenosti, koupím kytku a ta nevydrží ani tři dny.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za podporu. Ráda tě tu opět uvidím ;)