Přivolávání jara

Přeji pěkný den, sice trošku ještě mrazivý, ale s pozitivním myšlením se to dále dotáhne :)
Pomalu a jistě se nám už vzduch začíná oteplovat.
 
Začátkem minulého týdne jsem se vrhla na jarní výzdobu. Zima na mě trvá už nějak dlouho a je nejvyšší čas si jaro přivolat ne jenom domů. Jaro nám už sice začalo, ale počasí tomu ještě ne zcela nasvědčuje.

Pokusila jsem se udělat nějaký jarní věneček a k tomu si vyrobit zajíčka ze dřeva. Aspoň trošku jsem se zaměstnala :) 

 
A ještě nějaká malá výzdoba před vchodem do domu.

Také jsem musela péci, aby bylo něco dobrého po nedělním obědu. Jen co se dojedla jedna roláda, pustila jsem se do druhé :)
Kakaovo-malinovo-banánová roláda s Mascarpone.

Hraběnka odpočívá na broskvoni.


Komentáře

  1. Pro oko zajíčka, pro mlsný jazyk roládu. Já jsem spokojen :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkně jsi tvořila a rolády já přímo miluji. Mňam. Přeji Ti krásné jarní dny a snad Tě tyto sluneční a teplejší dny potěší stejně, jako mě.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké přivolávání jara :) Krásný věneček na dveřích! ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná velikonoční výzdoba, i hezky naaranžováno. Dřevěný zajíček - komponenty jsi koupila, nebo dokonce vyrobila? Rolády vypadají fantasticky, hned bych se vcucla na svačinku :-)
    A pobavil i ten poslední záběr. Kvetou kočičky!

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásný věneček a i ta roláda se povedla.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. To je hezké:) Taky už bych mohla sundat velikonoční výzdobu a nahodit taky nějakou tu univerzální jarní co? A něco dobrého ukuchtit, hmmm:)

    OdpovědětVymazat
  8. Přivolávání tvořením je asi jedna z nejkrásnějších chvil co může být a ještě s dobrotami. Mńam. :-)
    Krásný zajíček, krásný věneček. Přeji příjemné a teplé dny. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Toz ted uz pomalu podzim, ale dobré.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za podporu. Ráda tě tu opět uvidím ;)