Jarní dortík

Zdravím!

Ahojky, moji milí :)

Ten, kdo věřil v to, že se vrátím zpět k tomuto blogu, měl pravdu :) Ono ani nevím čím to. Mám rozepsaných tolik článků, ale vždy mě v publikaci něco bránilo, ale dnes jdu  konečně po třech letech zase na to. Čirou náhodou zase v březnu. 
Mám pro vás už něco připravené. Nevím jak to, ale půjde časově s publikací.  Za tu dobu se toho docela dost událo, objevily se pěkné, ale i špatné momentky.  Já se mám stále dobře :)



Pro dnešek jsem přišla s něčím veselejším a to rovnou s něčím sladkým. Ten, kdo mě zná, ví, že jsem si pečení zamilovala a že ráda peču jak pro lidi, tak i pro sebe s rodinou.

Nedávno jsem pekla i známému do práce roládu. Kolegům zachutnala, a tak si u mě objednali další k narozeninám :) 




Dnes mám pro vás recept dortu, buchty, záleží kdo by si to kam zařadil.  Recept jsem našla nedávno na internetu. Řekla jsem si, že chci také vyzkoušet recept, kam se nedává mléko a ani pšeničná mouka (bez lepku), a podařilo se mi to. Recept jsem použila a upekla jsem dort :)

Recept najdete "ZDE"
Suroviny na těsto: 5 vajec, 1 lžíce medu, 50 g sušených švestek, 100 g vlašských ořechů, 1/2 lžičky kypřícího prášku do pečiva, 1 zralý banán nebo 1 jablko, 1 lžíce citronové šťávy, 200 g mletého máku

Oříšky do těsta jsem kombinovala. Jednou jsem dala pekanové a vlašské a podruhé pekanové s lískovými. Na krém jsem použila mascarpone se šlehačkou (i trochu cukru) a jelikož jsem zkoušela makovec s citronem, tak i do krému jsem dala výraznou chuť citronové kůry.


Tak a pro dnešek by to bylo asi tak všechno. Příště se třeba můžeme podívat na modrého slona :)

Zatím papa, Vaše Joina = TinaMar







Komentáře

  1. Vypadá to krásně! A jsem rád, že ses zase objevila v blogovém světě :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Vítej zpátky! Tři roky jsou dlouhá doba, snad se ti podaří navázat plynule tam, kde jsi skončila :).
    Dort vypadá báječně, já právě ukusuji poprvé pečený tvarohový mazanec a taky nemá chybu :).

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá moc lákavě.
    Krásné Velikonoce.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Joina, pěkný dort a podle receptu i zajímavý. Hned bych ochutnala :-) Vítám tě zpátky a myslím, že si tě i pamatuji .-) Přeji, ať se ti blogování daří a líbí.

    OdpovědětVymazat
  5. Martino, děkuji za návštěvu na mém blogu a i za tento recept. Zní to moc dobře, ráda vyzkouším!
    Přeji příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam, mám moc ráda makové dezerty. Já zítra budu dělat nepečené poháry s lotus, už se na ně moc těším.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Tyjo, takový dobrý dortík! Vypadá a zní to velice dobře! Mňam!

    OdpovědětVymazat
  8. Dortík je hodně lákavý, určitě je moc dobrý. Díky za tip i návštěvu na mém blogu, zdravím 😊😉

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za podporu. Ráda tě tu opět uvidím ;)