Nové osídlení

Zdravím všechny!

Je to už skoro XV let, co jsem se rozhodla založit si první blog. Do této doby jsem vystřídala dva blogy. Teď přišel čas, abych udělala nový razantní krok a přešla z části na jinou doménu. Chyby i výpadky, které jsou na blog.cz, jsem tolerovala dlouho, jelikož nepíši pravidelně. Vadí mi, že mým čtenářům, kteří nemají žádný blog se v poslední době objeví hlášení, že otevřením mého blogu, mohou ohrozit a zavirovat svůj počítač. A nemluvě i o tom, že přes měsíc mi nejde vložit žádný článek. 

Proto teď budu využívat tuto stránku na psaní. Pokud si mě zde někdo 
bude číst, buďte prosím shovívaví, protože mi trvá nějakou dobu něž si zvyknu na nové metody v psaní.

A o čem všem tento blog bude? Jedním slovem o MĚ. Fotky, různé životní příběhy, zájmy...

Vaše Joina  alias Marťa

Komentáře

Okomentovat

Děkuji za podporu. Ráda tě tu opět uvidím ;)